TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE
BINE ATI VENIT PE WEBSITE-UL WWW.HEIDENAU.RO
Magazinul nostru online se bazează pe Termenii si Conditiile,conferite de Ordonanța de urgență a Guvernului nr.34/2014 privind încheierea la distanță a contractelor dintre consumatori și furnizori, pe care fiecare client ar trebui să le citească înainte de a comanda.
Lansarea unei comenzi constituie acceptarea acestor Termeni și Condiții.
Acest website este administrat de S.C. BANAT MOTO TYRES S.R.L., cu sediul în Resita, Str.Cpt. Tamas Radu Simion, nr. 5, jud. Caras-Severin, înmatriculată la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Caras-Severin, sub nr. J11/44/04.02.15, având cod fiscal RO34059002, cont bancar : RO12BTRLRONCRT0288388201 Banca Transilvania Resita, tel :0723.207.480, e-mail: banatmototyres@gmail.com in calitate de ” VANZATOR”
Magazinul isi rezerva dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în întregime, sau orice parte a acestora, în orice moment, fără notificare prealabilă. Clientul nu este obligat de prevederile Termenilor si Conditiilor care au fost modificate după ce comanda a fost făcută. Prin cumpararea de produse din magazinul nostru, Clientul accepta acesti Termeni si Conditii.
Termenii și Condițiile Magazinului on-line
Orice persoana fizica sau juridica care lanseaza si confirma o comanda in acord cu conditiile si termenii prezentului website, sunt denumite in continuare „CUMPARATOR”
Produse
Magazinul noastru online vinde produsele producatorului german Reifenwerk Heidenau GmbH &Co.KG, sunt exclusiv produse noi, cu termen de garantie 2 ani persoane fizice si 1 an persoane juridice.
Caracteristicile produselor prezentate pe website pot sa evolueze si reprezinta informatii prezentate de producator iar unele fotografii sunt cu caracter informative, pot sa difere in functie de latimea anvelopei.
ATENTIE! Produsele prezentate în magazinul nostru on-line nu au informatii de stoc, fiind un site de prezentare al unui brand cu o varietate de peste 500 de produse. Aprovizionarea facanduse in mod constanta. Din pacate, din cauza pandemiei si a razboiului, momentan termenii de livrare s-au lungit foate mult, de la caz la caz, in functie de produs. Motiv pentru care nu se pot achita in avans comenzile si procesarea lor v-a fi posibila doar din momentul confirmarii telefonice sau e-mail de catre Vanzator a acestora (termen de1-3 zile lucratoare).
Informațiile cu privire la disponibilitatea produselor pot fi modificate fără notificare prealabilă. Dacă nu poate fi stabilit nici un contact cu cumpărătorul sau comanda nu poate fi verificată, Magazinul isi rezerva dreptul de a suspenda executarea comenzii.
Daca dintr-o eroare informatica, o comanda nu este inregistrata si nu ajunge in sistemul nostru, (ficecare comanda primeste un e-mail de confirmare imediat dupa trimitere), nu ne asumam raspunderea si produsele din acea comanda nu vor fi livrate.
BANAT MOTO TYRES SRL isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii, de a modifica prețurile în Magazin in functie de criteriile de cerere si oferta, cat si de a introduce produse noi.
In cazurul stocurilor la limitate, ne rezervam dreptul de a refuza anumite comenzi.
Produsele comercializate sunt insotite de factura fiscala, aceasta fiind atasata in colet. Daca aceasta nu a intrat in posesia dvs. va rugam sa o solicitati in termen de maxim 30 zile pe adresa: banatmototyres@gmail.com
Livrarea se face prin DPD curier,cu plata ramburs. Achitarea este posibila cash cat si prin card bancar. Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierea livrarilor din cauza firmelor de curierat.
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la curier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare sau lipsa ori refuzati coletul pe temei de distrugere sau incomplet, cu rugamintea de a ne anunta telofonic sau email despre incident in vederea solutionarii rapide. Orice reclamatie ulterioara referitoare la cantitatea sau integritatea produselor nu va fi luata in considerare.
Preturi
Toate prețurile sunt în RONcu TVA inclus. Preturile produselor din comanda sunt valabile 3 zile lucratoare de la data inregistrarii comenzii.
ATENTIE! La comenzile in asteptare(cu termen mai lung de livrare), preturirile vor fi cele afisate pe site in momentul livrarii. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.
Pentru anumite comenzi este posibil sa se solicite plata in avans prin ordin de plata sau alte instrumente bancare, in baza unei facturi proforme.
POLITICA DE RETUR
Produseleachizitionate la distanta in care cumparatorul nu ia un contact direct si nemijlocit cu marfa la momentul lansarii unei comenzi ferme,se pot returna conform O.G. 34/2014. Astfel, produsele cumparate de pe site se pot returna in aceeasi stare, noua in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Comanda se poate anula prin e-mail banatmototyres@gmail.com la maximum 14 zile de la primirea comenzii, clientul urmand sa primeasca inapoi contravaloarea comenzii dupa returnarea produselor, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care au fost receptionate de vanzator. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare a produselor nu include cheltuielile de transport ale acestora.
Conditii de retur
Conditiile de retur prezentata mai jos se refera exclusiv la produsele comandate online si livrate prin curier.
ATENȚIE! Produsele folosite (cum ar fi anvelopele montate) nu vor putea în nici un caz să fie returnate sau rambursate.
Returnarea produselor cumparate se va face pe cheltuiala clientului, inclusiv in cazul neacceptarii returului sau a inlocuirii produsului.
Recomandam ca produsele sa fie returnate in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu pot face obiectul returului produsele ce prezinta Modificari fizice:urme de montare, demontare si de utilizare, lovituri, ciobiri, zgarieturi sau alte deficiente de natura externa.
Lipsa de conformitate.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna, fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate a acestor produse. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produselor cumparate, iclusiv cheltuielile de transport
Cheltuielile aducerii la conformitate, inclusive cele de transport vor fi suportate integral de Vanzator.
Lipsa de conformitate nu se refera la viciile de fabricatie ale produselor.
Nu se va inapoia contravaloarea comenzii in cazul in care produsele returnate de client nu sunt identice cu cele expediate.
In cazul in care returul indeplineste conditiile, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Nu se accepta plata ramburs.
Dreptul de retragere –
O.G. 34/2014
1 Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o
perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau
dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice
decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la
art. 13 alin. (3) si la art. 14.
2 Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1)
expira in termen de 14 zile de la:
a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si
care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in
cazul contractelor de vanzare
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, sau e-mail. la urmatoarea adresa: S.C. BANAT MOTO TYRES S.R.L. Resita, Str.Cpt. Tamas Radu Simion, nr. 5, jud. Caras-Severin, tel:0723.207.480, e-mail: banatmototyres@gmail.com . Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail sau posta, confirmarea de primire a cererii de retragere.
GARANȚIA ANVELOPELOR
Produse comercializate de noi sunt noi, cu termen de garantie 2 ani persoane fizice si 1 an persoane juridice de la data emiterii facturii.
Producătorii de anvelope consideră cauciucul nou până la o durată medie de cinci ani de la data fabricației.
Cand defectul
produsului constatat dupa montaj, Cumparatorul are obligatia sa informez Vanzatorul,
si sa anexeze copii dupa: factura de achizitie, certificatul de inmatriculare
al autovehiculului, dovada montarii intr-o unitate autorizata RAR (deviz de
montaj) precum si o informare privind constatarea defectiunii (pozitia de
montaj, rularea inregistrata, tipul defectiunii si imprejurarile in care a
aparut).
In consecinta, va recupera produsul considerat defect si il va trimite
producatorului cu titlul de produs in garantie pentru a fi expertizat de
acesta.
Durata expertizei este de circa 4 saptamani. Daca defectul este confirmat de catre constructor, atunci anvelopa va fi inlocuita aplicand, dupa caz, un grad de uzura.
În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, acestea pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția și contra cost pentru transportul retur a acestora.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea Vanzatorului, în cazul în care acestea prezintă defecte de fabricație. Excepție face în cazul în care produsele au fost trimise la garanție în mod nejustificat, neprezentând defecte de fabricație; atunci clientul suportă contravaloarea transportului.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația română, Legea nr. 449/2003, republicată în 2008, Ordonanţa de urgenţă nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora cu modificările și completările ulterioare și cu Ordonanța nr.34/2014privind protecția consumatorilor.
Pentru reclamațiile care se constată a fi întemeiate, anvelopa se înlocuiește integral dacă uzura nu depășește 20% din potențialul de rulare. Dacă la măsurarea profilului se constată depășirea acestui grad de uzură, clientul va suporta o cotă valorică (procentual egală cu gradul de uzură al anvelopei) pentru a primi anvelopa în schimb. Constatarea trebuie efectuata de către personalul specializat si agreat de ambele parti..
Nu se acorda garanție dacă:
Montarea nu a fost efectuate de o unitate service specializată/operator economic autorizat R.A.R. pentru aceste operațiuni de service.
Anvelopelor model de iarna dacă sunt rulate pe o temperature mai mare de 7 grade și apare uzura prematură.
Ruperea talonului la montat sau demontat, cât și folosirea jantelor cu dimensiune necorespunzătoare, ruginite și deformate.
Anvelope reparate sau vulcanizate.
Anvelope care prezintă urme ale utilizării produselor petroliere: benzina, vaselina, ulei sau alți solvenți chimici.
Rulare și/sau staționare cu presiune mică/mare în pneuri cât și încărcarea peste sarcina admisă a autovehiculului.
Defecte cauzate de lovituri, tăieturi, incizii sau acțiunea produselor chimice.
Deteriorări cauzate de neoprirea în timp util sau staționarea autovehiculului în caz de pană.
Deteriorări datorate: unghiurilor de așezare a roților necorespunzătoare, jocurilor succesive ale direcției, rulmenților, defecte ale frânelor sau amortizoarelor, accidente, demaraje si franari agresive.
Anvelopele care au rulat după apariția indicatorilor de uzură sau a căror bandă de rulare a fost adâncita.
Defecte cauzate de folosirea și depozitarea incorectă a anvelopelor.
Expunerea la diverse surse de ozon.
Anvelopele folosite in scopuri competitionale, demaraje agresive, deteriorari chimice si mecanice.
În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției, ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea costurilor aferente: transport si manopera, dupa caz, conform documente de plata.
Nu ne asumam raspunderea pentru costurile de montare/demontare, echilibrare pentru anvelopele reclamate!
Nelămuriri: În cazul în care aveți neclarități sau doriți mai multe informații vă rugam nu ezitați sa ne contactați la telefon sau la adresa de mail. Va stăm la dispoziție pentru eventuale clarificări, sau alte probleme cauzate de produsele si serviciile prezentate pe www.heidenau.ro care nu au fost tratate in prezentul document, se vor solutiona pe cale amiabila in termen de 15 de zile lucratoare de la data sesizarii.
Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe Site (imagini statice, prezentari multimedia, stocuri, preturi etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
